All I want for christmas is... christmas.

Bara 5 dagar kvar till jul.
Och jag har inte den minsta julkänslan inom mig, inte ens pytte pytte lite julkänsla. Jag som älskar julen annars, det är min favorithögtid, och nu? Ingenting. Jag är helt nollställd inför julen. Jag har köpt några julkappar (dock bara några, har flera tusen kvar!), men jag känner inte att det är med någon känsla jag har köpt dom, det bara blev första bästa typ. Så om ni får skitdåliga julklappar så vet ni varför. Då skyller vi på julen.

Jag tror hela julkänslan ligger i att det inte är någon snö på marken. Det är inte ens ett tunt tunt pudervitt lager. För mig har snön väldigt stor betydelse. Så därför har jag bestämt mig för att köpa "Snö på burk"-snö! Världens bästa uppfinning för oss som inte har någon snö ELLER julkänsla, så nu ska jag ut och spraya hela huset vitt. det kommer se ut som värsta crackhuset haha! Hahahahahahaa hahaha hahahahahahaha ha ha hahaha ha.

Denna reklamen ger mig näästan julkänslor, jag hade inte bangat måns,ja om man kunde byta plats med Agnes där... :P men vilken underbar video det är, man mår helt bra av den! Inga problem där inte.

Kommentarer
Postat av: Martina

Eller hur! jag har inte heller någon julkänsla:( Men här nere är det typ aödig snö på julafton:( Lär inte bli så mycket detta året heller:(:(:( Vi frå ta en resa till tärraby eller något:P haha

2007-12-19 @ 17:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0