mellan dagarna.

Japp, nu är det mellandagarna med alla stora reor och annat tjafs, men orka ge sig ut i rea-kaoset! Jag sitter bara hemma i pyjamasen och kollar facebook (som jag nu fattar, sjukt stolt!) hela dagarna, och sen sover jag. Kan det inte bara bli nyår NUU?? dessa dagarna emellan, är helt onödiga, bara en evig väntan efter årets största händelse- Nyår ( eller största och största, det vet man inte förräns hela nyåret är slut, och nu svamlar jag bara, men jag tror ni fattar vad jag menar...) , i alla fall bör det blir nyår snarast! Det enda negativa med nyår är att ingen vet vad som händer, ingen vet var man ska, och det är bara en vecka kvar på lovet då....
Men nyår! Skynda dig!
image37
Det blir en dos gammal nyårsnostalgi så länge, jag och sigge nyår 06.
Jag har på mig
klänning: hemmasydd
leggings: Gina tricot
pumps: mammas gamla
halsband: Snö of sweden
Och jag vet inte var sigges kläder kommer ifrån haha, men söt är hon iaf!

Kommentarer
Postat av: thyra

det känns som skedalängesen!

2007-12-30 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0