THE LISTA.

Jag vet att ni har väntat på den, och nu när året närmar sig sitt slut, så passar den väldigt bra, ni vet alla vad jag pratar om, ja visst är det KILL-LISTAN 2007!!
Och vi börjar med...
plats nummer 10:
image40image45
MIKAEL PERSBRANDT
Ja, nu tänker ni nog: Han e ju skitgammal! Och ja, det är han. Han skulle kunna vara min pappa. Men! Vi är ju ändå gamla arbetskamrater, så for old times, får han tionde platsen.

Plats nummer 9:
image41     image42
TIMBUKTU
Han får min nionde plats, eftersom han är charmtrollet nummer ett, och gör underbart härlig musik. Tänk att få burra in sig i hans rufsiga kalufs ;)

Plats nummer 8:
image43      image44
JENS BYGGMARK
Ja, nu när vi är vänner på fejan, måste jag ju bara ha med den gulliga Jens, endast 22 år gammal, men han är mer gullig och charmig än snygg. Men den 8:e platsen är hans!

Plats nummer 7:
image46     image47
JONAS BANE
Killen som har fått sitt genombrott i b-serien Andra Avenyn, och Jonas är vekligen värd min 7:e plats. Här snackar vi gullig kille med gullig dialekt. Och än har han inte blivit FÖR känd, utan har fortfarande båda fötterna på jorden, och att han boxas som en gud i serien, gör det inte sämre direkt.

Plats nummer 6:
image48   image49
JUSTIN CHAMBERS
Jag vet inte vem jag har förälskat mig i, om det är Justin, eller hans karaktär i Grey´s anatomy, Alex karev. Visst, dom ser likadana ut, men det är något med Alex i Grey´s. Mijaaooh säger jag bara, Alex Karev är heet.

Plats nummer 5:

image50    image51
BJÖRN GUSTAVSSON
Sveriges coolaste komiker, förtjänar verkligen denna platsen, och Björn e så go! Han är enda anledningen till att jag tittar på Parlamentet över huvud taget.

Plats nummer 4:
image52  image53
MÅRTEN ANDERSSON
Komiker, han med. Jag gillar roliga och snygga killar, haha :P Mårten är sjukligt sexig, och borde inte ha åkt ur Let´s dance så tidigt.... :P

Plats nummer 3:
image54   image55
MÅNS ZELMERLÖW
Mums filibaba på Måns! MQ-reklamen med Agnes fick mig att nästan dräggla över snygge-Måns. Och så är han ju från den bästa staden, LUND <3

Plats nummer 2:

image56   image57
ADAM BRODY
Denna var svår, för jag ville verkligen ge honom förstaplatsen, för ÅÅÅÅÅÅÅÅH vad snygg han är! Jag är galet avundsjuk på Rachel Bilson, jag vill ha jag vill ha Adam Brody! <3 Skulle ha fria till mig, skulle jag svara ja utan att blinka. Adam Brody-GRAOOH <3 Egentligen borde du vara på delad förstaplats, men det fick bli såhär istället...

Plats nummer 1:

l
l
l
V



ja, vad trodde ni...? :p


image58

OLA TOIVONEN <3


image60


Ola Toivonen, för snygg för att vara sann.


image62
Ja, såklart blev ju OLA TOIVONEN 1:a på Kill-listan 2007!
Han är snyggare än snyggast
Charmigare än charmigast
Roligare än roligast
Bättre än bäst!
<3

image61olala<3

Tack för detta året, och GOTT NYTT 2008!
Jag förstår att ni redan längtar efter nästa lista, för nästa år ;P

Kommentarer
Postat av: thyra

HAHAHA du är ju för rolg du

2007-12-30 @ 21:10:23
Postat av: Martina

Haha! Sjukt bra lisat:D:D Ola är helt klart på första plats:D:D:D.. men jensi kunde ju ha kommit lite bättre:P haha

2007-12-30 @ 23:06:10
Postat av: amanda

hahahahahahahahahahaha jag döööör! :D:D

2007-12-31 @ 01:06:33
URL: http://amas.blogg.se
Postat av: Anonym

Hallå var e Sankan då????!!!!

2008-01-02 @ 22:45:05
Postat av: Anonym

Hallå var e Sankan då????!!!!

2008-01-02 @ 22:47:51
Postat av: jannike

nej helt fel! ola, vem i sjutton är det? han var ful iaf!

2008-01-03 @ 21:31:20
Postat av: beccsi

Ola Toivonen, vet du inte vem det är?:O Googla honom, han är MFFs bästa(snyggaste) spelare

2008-01-06 @ 16:03:46
URL: http://beccsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0