högt lågt överallt.

image34
Tröja: H&M
Jeans: H&M
Kofta: H&M
Mössa: Gina Tricot
Kuvertväska: Glitter
Nagellack: Depend

Idag shoppades det. Till visningen vi ska gå på i helgen, hela klassen. Ska bli jättekul!
Bara massa frisyrer och coolt folk.
Vad jag ska ha på mig, återkommer jag till nån annan dag :)

Jag är så arg. Alla mina pengar är slut! Verkligen alla. Mitt saldo på kortet är: 14,88 kr. hmm.
Så nu har ajg gjort av med alla sommarjobbs-pengarna. Känns mindre bra. Och sen dumt nog, beställde jag en ny plattång och lite andra grejer idag till ett värde av 600 kronor. Som dessutom ska betalas om en vecka. Känns ännu mindre bra.
 Var fan ska jag få dom pengarna ifrån?
AAAAAHH.

Nu ska jag sova och drömma mardrömmar om mina skulder.
snyft,

Kommentarer
Postat av: amana

låter roligt med visning, vart är det någonstans? :)

2007-11-16 @ 22:56:54
URL: http://amas.blogg.se
Postat av: Thyra

snyggt snygging:O

2007-11-20 @ 19:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0