Lil.a.

image29

 
image31

image30

image32
Ja, jag ÄLSKAR att gå frisör, särskilt när vi gör uppsättningar :D



Och på fredag har vi egen hårvård, dvs man får göra vad man vill med sitt hår, och jag ska se ut så här:
image33
Okej kanske inte riktigt så här, för jag är inte så bra på Paint :P Men jag ska jag lila under luggen, och sen en tjock slinga i det långa håret, sen ska jag kanske klippa bort, håret på mi högra sida, alltså ha en sned designlinje i nacken, och långt fram på vänster sida. Men jag får se om jag klipper mig så, men på fredag blir jag LILA!

Kommentarer
Postat av: Amanda

och så ska du spraya och tupera ena sidan massa!skitcoolt! :D:D:D

2007-11-12 @ 19:41:14
URL: http://amas.blogg.se
Postat av: thyra

det kommor bli asballt:D

2007-11-17 @ 16:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0