Dag 3.

Dag 3 på praktiken.
Jag har gjort samma saker som igår, i princip. Fick blanda lite mer färg idag, och det är kuul!
Nu är det bestämt. Jag och Martina ska kolla på MFF-matchen på söndag. Jag tränar på mfflåtarna så att jag verkligen kan dom, lite pinsamt om man inte kan sjunga med, liksom. Sen ska jag ju ha min MFF-halsduk som jag är så stolt över :D Men Martina har ingen, shit vad pinsamt att gå med henne då x)
"Åååh vi älskar Malmö FF..."

image15

Ola Toivonen är snyyygg, oh ja! <3<3<3


ps. det är bara för Ola som jag hänger med, själva matchen bryr jag mig inte om, jag vet ju inte
 ens vem det är dom möter...

Kommentarer
Postat av: Martina

haha! Det är bara för roligt att läsa din blogg:P haha MFF på söndag:D jiippii:Phaha

2007-10-24 @ 20:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0