nätshoppning.

Jag har preciis skickat iväg en beställnig på lite kläder. Jag älskar att nätshoppa, det är så enkelt, och det finns mycket att välja på! Det blev en hel del kläningar, som jag kan ha nu i höst med lite tjockare thights. Jag älskar den plommafärgade tunikan jag köpte, den kommer passa jättebra med mina gråa leggings:
image5

Sen beställde jag även en randig klänning med en oversized polokrage, jättemysig att ha i höst och vinter med ett par tjockare leggings eller mina svarta jeans.
Jag hoppas kläderna kommer snart, men det ska ta 10 dagar, stod det. Jag längtar!
image6























Kommentarer
Postat av: sigrid

ojoj, rebecca shoppar loss på nätet. du kan ju passa på att shoppa ngt till mgi med :)

2007-10-20 @ 19:04:19
Postat av: Anonym

skitsnyggt rebecca!!:D stolt över dej

2007-10-21 @ 19:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0