praktik :)

image8
En permanentdocka, för er som undrar...


Och idag startade min praktikvecka. Jag praktiserar på en salong i Lund, och idag var det ganska lugnt, men skoj.
Men varför ska det bara komma in en massa tråkiga människor där? Bara vanliga klippningar hela bunten, ingen rolig uppsättning eller cool frisyr, nej nej, alla ser ut att vara stöpta i samma form, alla har sån kort, typ killfrisyr, även tjejerna eller tanterna som dom faktiskt är allihop... fy vad tradigt, kan inte bara Rihanna eller nån cool komma in på salongen, och bara säga: "Heey, I want a haircut from the praktikant over there", och peka på MIIG!!! :D

Eller i alla fall nån lokal kändis, om inte Rihanna eller Adam Brody ( ååh han är så snygg!!) kan komma just då, så kanske nån av Anders&Måns elelr dom, kan komma, dom är ju liite kända i alla fall...
Jaja, skulle nån av dessa kändisar (vissa sk kändisar, mer dom sistnämda då...) dyka upp på salongen, så rapporterar jag till er direkt, don´t you worry. :)
Nu ska jag stupa i säng, efter en skitjobbig, men rolig dag! Goder natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0