stirra ner.

Ja, sista dagen idag på praktiken. Sorgligt men sant. Det häftigaste hände i alla fall idag. Jag stod vid disken som vanligt och log allmänt mot alla kunderna i salongen, när jag tittade ut genom fönstret, ut mot klostergatan, och vem ser jag inte där? Jo, ingen mindre än TIMBUKTU! Och jag lovar er, jag är hundra procent säker på att det var han!
Så sjukt coolt! Synd bara att jag inte hann fota honom.. Men jag funderade i ett savgt ögonblick på att gå ut och kyssa marken som han gått på, men då hade väl hela Lund stirrat på mig. Ja, dom hade stirrat ner. haha, "stirrat ner". Lite komiskt! Hahaha haha ha.

Men tänk, jag har gått på samma gata som honom, sett kungen av musiken, the king of the king, mannen med stort M, Timbuktu med ett oooh, den som står upp för skånskan, rappens rapp, killen med klös, and so on.

Men nu i efterhand ångrar jag mig. Visst, jag kanske inte skulle ställt mig och pussat på kullerstenarna han gått på, men i alla fall tagit en bild på dom, och stolt kunnat sagt: " På denna gatan, har Timbuktu gått på. :D"
Fan. Varför gjorde jag inte det?
Jaja, det får bli en av pressens bilder på den goe skåningen så länge, för nu ska jag ut och fota Klostergatan i Lund. Tjohej!
image19
Timbuktu, min Gud, och rätt snygg är han.
Egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0