dagen.

Helt vanlig tisdag idag, vilket innebär svenska & engelska, nada mer. Så jag slutade klockan ett, wiho för det. Hem och sov hela dagen haha! Kändes som en väldigt effektiv eftermiddag :P Men jag tänkte bara slänga in en bild på vad jag hade på mig idag, skulle ju bli bättre på det sa jag. Fast man ska kanske bara lägga in Dagens Outfit om man har nåt lite extra coolt, och speciellt på sig? Idag kan man ju säga att jag var väldigt anonym i mina basic-kläder haha :P
image173
Linnen: H&M
Kofta: H&M
Jeans: Pavement
Armband(som inte syns men var tvungen att skriva ändå!): present från lottiee :)
Strumpor: vembryrsig.com

Ser ni min nya jacka där i backrunden? Mamma köpte den till mig idag! IIH! Så det blir ny jacka imorron ;)
Nu ska jag gå och lägga mig. Not. Men om en stund i alla fall, ha det bra alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0