Forever21.

Anna tipsade mig om VÄRLDENS BÄSTA sida på internet, och då menar jag verkligen världens bästa!
Forever21.com heter den, och där har jag hittat hur fina klänningar som helst, och inte bara det, hur billiga som helst också! Och JA dom skickar till Sverige, men portot är jättedyrt... Men dessa klänningarna ska jag ha, ovasett vad! Bara ta en kik på klänningarna här nere, dom kommer jag äga inom kort! Äääälska forever21.com, TACK Anna för det superbraiga tipset!
image141
$22.80
image142
$24.80
image143
$24.80
image144
$27.80
image145
$34.80



Jag tror jag banne mig är kär i alla dessa fullkomligt underbara klänningarna<3 Det är som små söta bakelser som man bara vill ha på sig dygnet runt! :D Vad tycker ni om klänningarna? :)

Jag har verkligen hittat den sanna kärleken, forever21.com <3 LovelyLovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0