hair clips.

Då var jag tillbaka från pysslandet. MIhi, pyssla är ett sånt fint ord. Pyssling med. Små söta pysslingar som pysslar, tänk er det! Himla sött ju. Jaja, tillbaka till det pysslandet! Jag gjorde hårspännen, jättegulliga rosetter! :)
bara kolla hära...
image180
En liten vit :) (den hade jag tänkt ha imorron i skolan, så håll utkik!)

image181
En lila :)

image182
GOLD!

image183
Och en större vit

det var alla, sen hade jag lite kul med alla rosetterna också, var ju bara tvungen... XD
      
Hahaha ibland pallar jag inte med mig själv!! xP

Så nu sitter jag här med 4 färgglada rosetter på huvet... Och funderar på att kanske torktumla kläderna jag tvättade innan, så att dom torkar nuuu :P Vilket problem jag har. Jaja, take care<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Gaaah, du är så superDuperMegaSööööt!
ÄLSKAR DIG rebecca :$ :)

2008-05-19 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0