jivlarr.

Hej kära bloggläsare! Hoppas ni har en mysig tisdagkväll, det har jag :) Jag pratar med ct<3 på msn, och det gör mig alltid så glad.<3 Idag var det ö-dag då, men såklart hade vi nån temadag... suck! Men helt av en slump så fick jag jättejätteont i halsen, hrm host host... Sånt himla sammanträffande att jag fick det just idag, när vi skulle ha tråkig temdag! Så jag var hemma och sov hela dagen. Och åt glass. För när man har "ont i halsen" får man äta glass. Mums. Och dom andra i klassen var i skolan. Haha.  Sen på eftermiddagen träffade jag Amanda en liten stund och utbytte skvaller. Oj vad det lät opersonligt. Men vi pratade och åt mat iaf, mysigt värre :)

VET NI VAD? VET NI VAD? I förrgår hade jag 49 läsare :O Ja, det är sant!! Herregud, vad det gjorde mig glad! Vem är ni alla goa, underbara människor som vill läsa min lilla och enligt mig, tråkiga blogg?Jaja, jag älskar er i alla fall! :) Nu när man har blivit sån stor bloggare här, kanske man får börja med Dagens Outfit lite mer, som dom riktigt riktigt stora bloggarna gör. Så här slänger jag in en redigt gammal dagens outfit, eller ja då blir det inte dagens outfit, utan mer förrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrförrgår-dagens outfit, ja ni fattar, det var länge sen iaf :) Here you go!
image156
Och sen har jag sett på andra bloggar att man skriver var man har köpt allt också, här under:
Linne/klänning: ellos
Leggings:H&M
Armband: Design by das superbitches<3


(ja jag vet att jag har lagt in dagens outfit-bilder förr, men ville bara göra en kul grej av det... haha)
__________________________________________________________________________________________

Sen vill jag även passa på att gratta SIGRID som kom in på Europalinjen! Woho för det! Så alla Pariskillar, akta er för denna heta bruden hehe ;)<3 Snartsnart ska vi hälsa på dig i nya lägenheten också ju!

Ha det bra alla, och god natt! :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

åh du är så söt! Du får verkligen snart komma och hälsa på i lägenheten! Ring när du kan! :)

2008-04-18 @ 15:33:06
Postat av: Beccsi

Ja men gud vad bra! :D Absolut, så fort jag har tid :)

2008-04-19 @ 14:36:08
URL: http://beccsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0