konvers.

Jo jag vet att jag lägger in många msn-konversationer, och jag vet att det kanske inte är så kul att läsa för utomstående, men vet man vad det handlar om så är det askul!
Men just denna får jag nog berätta lite kring för att nån ens ska fatta :P Mff spelade match idag mot trelleborg och jag skulle berätta allt som hände i matchen för Lottie, eftersom hon inte hade den kanalen matchen sändes på, och jag är ju inte jättejätteinsatt i fotbollens värld, och samtidigt så lyssnade jag väl inte så noga heller på vad kommentatorerna sa...Som man kunde märka på det jag skrev till Lottie haha!
image162

Tommy Melander- Matthias Tylander
Nån som ser likheten mellan dessa namn? Inte jag heller, jag borde nog koncentrera mig lite mer på vad dom säger nästa gång jag ska berätta om en match... XD

jaja ha det gött alla! :D


Kommentarer
Postat av: Lottiee

Hahaha du måste lyssna bättre rebeccaXD

2008-04-13 @ 22:40:45
Postat av: Lottiee

Hahaha du måste lyssna bättre rebeccaXD

2008-04-13 @ 22:40:58
Postat av: Lottiee

Hahaha du måste lyssna bättre rebeccaXD

2008-04-13 @ 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0