lumpen?

Ja då har man fått brev från Lumpen, men jag får väl erkänna att jag inte känner mig riiktigt lämpad för det, haha. Men jag ville ändå testa mig själv, så jag gick in på lumpens hemsida, och tog deras lilla test.
Ganska skojsigt tidsfördriv! Men där var särskilt en fråga som jag tvekade liite på:
image160
Jag blev lite osäker där, för jag har ju alltid velat bli ingenjör som ni alla vet, jag fattar inte själv varför jag kryssade i frisör, helt orimligt ju.... MAHA så sjukt kul! Jag tycker dessutom att denna frågan är väldigt dömande, för det märks ganska tydligt att dom inte vill ha nårra frisörer inom lumpen. Jaha... Vad är det för fel på oss? haha.

En annan sak som jag smålog lite åt på det testet var detta:
image161
"Du tar det lugnt, det är bra." HAHA okej, jag smålog inte bara lite åt detta, jag gapflabbade för fan! XD Ofta att det är bra att jag aldrig tränar. Eller ja, det beror ju på om man räknar maratonloppet till och från kylskåpet som motion höhö...
Sammanfattningsvis så fattar jag inte riktigt vad lumpen vill MIG?? Jag är ju verkligen motsatsen till vad dom söker, dom vill ha en tålmodig, fysiskt och psykiskt stark icke-frisör, och det kan vi ju alla hålla med om att jag inte är XD
Nej nu ska jag kolla på Parlamentet, jag hör av mig lite senare med ännu ett i-lands inlägg :D
haj å ivaj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0