makeover.

Ja, imorgon ska HV1 ha makeover, som jag nämde lite innan. Vi kan göra allt som en färdigutbildad frisör kan göra, men till ett mycket lägre pris, och med hjälp av vår lärare. Jag ska fixa nåt på Johanna, vet inte riktigt vad det blir, får väl bli en överraskning haha! Men vi ska säkert ha fler makeovers, så om du är intresserad av att bli omgjord, så hör bara av dig, modeller behövs alltid! :)
Jag passar på att lägga in 2 bilder från våra lektioner, så ni får se hur kul vi har det :D
image154   image155
Jag hoppas morgondagen blir fylld med massa snygga frisyrer och god mat haha :P Längtar mest till maten x)
Hej å ivej!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh va roligt med makeover, är sugen på att göra en själv!

www.rebeccasblogg.se

2008-04-06 @ 20:27:16
Postat av: Beccsi

Ja sånt är alltid kul! :)

2008-04-06 @ 21:04:40
URL: http://beccsi.blogg.se
Postat av: Marre

:D:D Det var roligt idag:D:D

2008-04-07 @ 22:01:27
Postat av: kale

makeover är ju skitkul, fast inte lika kul då när det blir misslyckat =P

2008-04-08 @ 17:10:07
URL: http://www.mysteri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0