not mych.

Gud. Jag har kommit på att nästan 90% av mina inlägg handlar om Facebook, eller msn-konversationer. Eller så har jag bilder på det. Massa massa bilder på sånt onödigt tjafs. Och jag skriver inte så mycket. 
För jag anser att man inte pallar läsa milslånga inlägg, utan bara korta inlägg med många bilder. Därför satsar jag på det. Men ni kanske vill veta lite mer om vad har gjort under dagen, eller andra minst lika oviktiga saker, som inte är msn-konversationer. Säg gärna ifrån då, även om jag skriver bara om det jag själv vill läsa eller tycker är kul. För vem orkar med en seriös blogg? Inte jag iaf! ;) Men oj, ser man på, nu blev detta inlägget helt plötsligt ett sånt långt jättemycket-text-som-ingen-orkar-läsa-inlägg. Och ni har antagligen läst det nu också, om ni läser detta. Ångrar ni att ni läste det nu va? Känner ni att ni slösade cirka 45 sekunder av ert liv på något helt onödigt och helt tråkigt? Jag tänkte väl det, så därför fortsätter jag med mina roliga små-inlägg lite då och då. Vill ni ha ordentlig, proper och seriös läsning, så skulle jag rekommendera en bok som heter Utvandrarna av Vilhelm Moberg. Där har ni en fet bok med flera tusen jätteseriösa ord.
Och förlåt om ni anar en viss ironi i detta inlägget. Förlåt men ni har gissat helt rätt.

Hah. Ibland kan jag skratta gott åt mina egna inlägg. Jag hoppas ni också gör det ;) Ta min blogg med en nypa salt, vänner! God natt på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0