söndag.

Idag är det söndag som ni antagligen redan vet. Och jag uppdaterar bloggen lite. Men jag måste banne mig klaga liite nu. Jag har rätt många läsare nu, typ 20 stycken ibland (!) och då borde jag få lite kommentarer också ;) Det är så svårt att blogga utan respons från er alla. Så kommentera på nu! haha jag tror dock inte det hjälper att jag skriver detta, men man måste ju försöka... :P så nu har jag gjort det!

Annars kan jag ju skryta om att jag har rullat en permanent idag, och det tog bara 1 timme och 10 minuter :O Jag börjar bli snaaabb ju! Nästa gång ska jag klara under en timme har jag bestämt. Får väl se hur det kommer gå... I alla fall så är här en bild på en hederlig permanent!
image148
ha det gött! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad grymt av dig! :O :D

2008-04-06 @ 16:10:39
Postat av: mystisk läsare

en kommentar. (fin premanent) ;)

2008-04-06 @ 16:43:14
Postat av: mulin

Ja, visst är det responsen som gör att man bloggar? Hoppas att din kväll blir fin.

2008-04-06 @ 17:21:05
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Marre

Haha jättebra gjort:D:D

2008-04-07 @ 22:00:45
Postat av: Emma

din lille fuling, du har klippt bort mig från bilden :P så tror dom andra att du har gjort denna finfina permanent som jag har gjort :O olalaaa! x)

2008-05-25 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0