spruta nr 1.

AAAAAAJ!! KOLLA BLODET!!!!111ettett
image172
Idag var hela Polhem ledig (tack för det) och jag hade bokat tid hos citykliniken för att ta den första av tre sprutor mot livmoderhalscancer- jävla långt ord asså... Jaja, Gardasil heter vaccinet, och jag var asnervös redan innan... Men sköterskan var jättejättesnäll! :) Jag vill ha henne nästa gång också, för hon förstod att jag var lite orolig för om det skulle göra ont. Men det gjorde inte så jätteont, hon bara körde in sprutan rätt i armen, tog typ 3 sekunder, sen var det ÖVER! Himla härligt, nu är det "bara" två kvar... :P

Sen när det hela äckelsprute-scenariot var över, så tröstade jag mig själv med att gå en runda på stan och äta lite tröstkarameller. :) På stan hittade jag en parfym jag vill köpa, den luktar godis! Antagligen därför just jag gillar den hähä. Men den var väldigt söt i doften i alla fall, det är Paris Hiltons nya parfym "Can Can"  -->


Sen hittade jag en jättefin vårjacka, som jag absolut ska köpa! Den var väldigt praktisk, för man kan ha den både som längre jacka och som en kortare modell. Sen gillade jag att den är sån motsats till den jackan jag har nu, för denna nya är lite tuffare, medans min gamla vinterjacka är mer docksöt, och det har jag tröttnat på, nu vill jag ha en cool vårjacka! ;)
Jag hade lite kul i provrummet som ni ser haha :P tyävrr är min mobil säämst....
image164 
Den längre modellen och...
image165
...den kortare! Så smart, två jackor i en liksom.
   
   

GAH det är inte lätt att shoppa själv haha... Billig dag dock, jag hängde undan jackan, men ska hämta den imorron tror jag, den finns på H&M och kostar 398 kronor. Parfymen kostar typ lika mycket haha :P
Ha det bäst-you know the rest!

Kommentarer
Postat av: marre

Ja men vad bra att det gick bra:D Fin jacka:D

2008-04-14 @ 18:31:19
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

nej men vad kul! :D

2008-04-14 @ 20:04:32
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0