to the limit..

Det finns nån ny sak på Facebook nu, man kan köpa sin vänner och ha dom som ens husdjur, och man själv är någons husdjur. Vadå diskretmänniskohandel? Och man är olika mycket värd också, beroende på hur många som vill köpa en. Jag är värd 1 100 dollar, ungefär 6 500 svenska kronor. Inte mycket det, jag är billig haha! Jag har än så länge två "pets", men vi ha fler, men alla är så dyra... :S  Jag har bara 24 00 dollar. Och den jag vill ha mest av alla, han är också dyrast.. :/ bara kolla priset på den snubben!
image175
MEN NÄHA:

image176
Ååh JensJens, varför ska du vara så dyr? Jag skulle göra allt för att ha dig som mitt pet, men hur fan ska jag få ihop så mycket pengar?! bara se hur mycket det fattas... :/ Nån som vill skänka lite, för välgörenhet?
Nu ska jag gråta för att jag inte bara är fattig i verkligheten, utan även på Facebook. Och sen sova, god natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!!! det tar nog ett tag innan du kan köpa jens:P du är nog inte den enda heller:P

2008-04-17 @ 21:12:49
Postat av: Beccsi

Jo men jag håller på att spara, för han ska bli MIN en dag! :D

2008-04-17 @ 21:27:00
URL: http://beccsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0