tors dag.

God kväll finisar! :)

Idag har varit en supernajs dag, bästa dagen på lääänge! Bara en pytteliten detalj som fattades men det löser sig nog. Vi började inte förräns klockan 1(!) idag så jag och LottiePottie åkte in lite tidigare till skolan för att käka och sola ute på skolgården, Såna schtekare vi var haha :P Efter det blev det matteprov, vilket gav hela dagen ett minus men det är alltid chill med prov, för man får gå när man e klar haha! Efter det, skön svenskalektion och sist idrottsprov... Så dagen gick fort, och i sin helhet var dagen underbaar, trots två prov, men jag fick reda på idrottsprovs-resultatet direkt när jag hade gjort det, och jag hade alla rätt! YAY! :D

Jag har precis slängt in en maskin tvätt, vill ju ha min vita tunika i skolan i morgon med leggings till, blir perfa! Får se om jag orkar fota outfiten sen... Men nu ska jag pyssla lite, var väldigt länge sen jag gjorde det, och har blivit så inspirerad! Det får ni se bilder på sen, avslöjar inte i förväg vad det är jag ska pyssla med... haha ;)

Hej så länge <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

very interesting

2008-04-27 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0