åhå.

Detta är inget att skryta om, verkligen inte.
Men jag får faktiskt påstå att jag är imponerad.
image111
Hela 19 pers kollade in min blogg i lördags, varav 5 av dom var unika besökare. Åååhå säger jag bara. Snart är jag uppe i samma bloggstorlek som bloggdrottningen Kenza, om det ska fortsätta så här! Men det är bra att jag har några läsare i alla fall, även om jag undrar vem alla är... Har ju bara berättat för sisådär sex personer om bloggen. Men det är kul med lite fler läsare!

Det var bara det jag hade att säga for now, hör kanske av mig lite senare för nu ska jag äta vindruvor. Hejs!

Dagens låt:

KT Tunstall- Suddenly I see

Kommentarer
Postat av: Annlinna

HAHA DET BETYDER JU ATT INTE ENS ALLA DU SAGT TILL KOLLAT PÅ DIN BLOGG. BARA 5.
SIDVISNINGARNA HAR DU SÄKERT KLICKAT UPP SJÄLV.

2008-03-02 @ 12:20:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Beccsi

Nej men det är ju det jag säger, tro inget annat lilla du ;)

2008-03-03 @ 18:41:19
URL: http://beccsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0