en söndag som denna.

Ja, här sitter man och funderar. Söndagar är jäkligt tråkiga ändå. Man gör inget vettigt alls, utan dagen bara segar sig och man sitter antingen vid datorn eller tv:n ( eller som mig, både och..)
Men nu har jag bestämt mig! Söndagar ska bli veckans effektivaste dag! Söndagen är gör-dagen från och med nu. Eller om en stund i alla fall, när jag kolla bilddagboken och så....

haha hahahaha ha haha. ha hahahaha. ha.

Jag vill jättegärna lägga upp alla bilderna från tisdagens road trip men Johanna har inte hunnit skicka dom än tyvärr... men så fort som möjligt! Och om ni tycker jag segar mig med inläggen här, kolla då min bilddagbok :
http://beccsi.bilddagboken.se

Men för att förgylla er söndag efteriddag lite, lägger jag in lite fina, och vissa, gamla bilder :)
image103

Kitty och jag.

småbilds:
       
     sommaren 07 x)         Johanna & jag            december 06           Jag & Sigg 06

Och så avslutar vi med en riktigt rolig en, så att ni alla får er ett skratt denna dystra söndag:
image108
Hrm... Jag som erhm... häst   x)
_____________________________________________________________________________________________

Nu ska jag äta lite och sen ska jag påbörja engelskan, prov på tisdag.
Denna låten kommer jag ha på repeat under hela pluggandet, lätt dagens låt

Evanescence- My Immortal.

Fast det blir nog svårt att plugga med denna låten, jag lär bara börja gråta. För detta är en av dom finaste låtar jag någonsin hört. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0