Lovet.

Ja, lovet går mot sitt slut, och det har varit ett bra lov, har det. Det enda jag har kvar att göra, är att plugga lite engelska, men det är inte så jobbigt så det ska jag göra snart.
Något jag inte ser fram emot är matten i morgon, vi år tillbaka våra prov. Jag säger bara hej IG.... :S Usch, hatar matte!! Tur att man inte behöver vara bra på matte för att blir frisör...
image84
Ser det här ut att behöva massa matte-skills eller?!? :( varför ska vi ens läsa matte, heelt onödigt tycker jag. Jag kan det viktigaste, typ att multiplicera,addera osv.... Eller dessa bilderna här nere, verkar detta kräva matte A? 
              
Men jaja, nårra månader kvar, sen är det sluuut på matten för alltiiiid! <3 YES!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: marre

Haha blä för matten.. vi har ju gjort ett skitbra val med att inte välja matte B:P haha.. eller det känns så nu iallafall:P haha kanske straffar sig sen:P

2008-02-24 @ 15:35:25
Postat av: marre

Haha blä för matten.. vi har ju gjort ett skitbra val med att inte välja matte B:P haha.. eller det känns så nu iallafall:P haha kanske straffar sig sen:P

2008-02-24 @ 15:36:17
Postat av: Anonym

ska du inte läsa matte B? :O

2008-03-02 @ 12:13:48
Postat av: Beccsi

Nepp ska jag inte, ska du? :)

2008-03-03 @ 20:12:33
URL: http://beccsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0