mhm.

Beccsi is on fire tonight, och lägger in inte ett, inte två utan TRE hela inlägg. oooh!

Idag har man varit ledig för att vi övertalade alla lärare att ställa in lektionerna. Yes håvet äger ;) Eller ja, det var egentligen bara två lärare att övertala, eller snarare en.... men ändå! tycker det var grymt bra i alla fall.
Kolla bilden, den är nästan exakt ett halvår gammal, Tildis, Jonej och jag på engelskan. Dom lektionerna saknar man ohja.
image76
Nån fyllde år, vet dock inte vem, men därav banden runt halsen...

Nästa bild är Jonej, jag och Tildis IGEN. Fast en betydligt äldre bild, sisådär ett år gammal, kanske. Om inte mer. My point är i alla fall; JAG SAKNAR DESSA TIDERNA!
image77
Och ja, vi har cykelsadelskydd på huvena. Mycket mycket normalt. Vi tog även fotot inne i en affär, och vi köpte inte ens domdära sadelskydden, så personalen undrade nog lite vad vi höll på med.

men jaja som en vis kvinna en gång sa: "minnen är något man har, inte lever på"
Eller ha, detdära hittade jag på precis nu, men vilket fint ordspråk det var ändå. Sprid det vidare vetja, och ge mig royalties för det!

Ha det bäst- you know the rest!

Kommentarer
Postat av: sigrid

söta ni är :) var det inte typ Thyra som fyllde år?

2008-02-05 @ 15:51:34
Postat av: Beccsi

Mihi :) Nej, tror faktiskt det var Karin om jag minns rätt, för det var på våren, och Karin fyller år på våren ju :D Bara kolla vädret och kläderna, det är definitivt vår :P

2008-02-06 @ 17:03:11
URL: http://beccsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0