YES.

Denna bilden, säger inte liite mycket alltså....
image109

HAHA om det bara vore så väl, men jag kan väl säga som så här, jag fick G på matteprovet! Jag blev GODKÄND! Och är jätteglad nu! Hela denna dagen har varit helt fantastiskt, nästan som min lyckodag. I morse var det lite segt på franskan och så, men jag & Jessica gjorde det hela mycket roligare, efter det hade vi lite klassråd en stund och sen lunch :) Efter lunchen var det den fruktade mattelektionen, vi skulle ju få tillbaka våra prov... jag trodde stenhårt på IG här ju, men blev i alla fall godkänd! Och glad blev jag för det! Men min mattelärare sa att hon var lite besviken på mig, att jag inte motsvarade hennes förväntningar på detta provet, och blablablaaaaa (hon kan gå och hänga sig) men jag var glad ändå! :D

Sen sken solen:D Och alla som känner mig, vet att om det är fint väder så är Rebecca glad. Det är nästan alltid så, det är så jag funkar; fint väder- glatt humör. fult väder-depression.
Vi slutade vid ett idag och jag hann göra lite goda gärningar också på bussen hem, jag hjälpte bland annat en man med sin barnvagn. Och när jag kom hem ringde jag morfar! Och han blir alltid överglad när jag ringer, dvs dagens goda gärning där, jag ringer ju inte så ofta..hmm borde nog ringa oftare, han blir ju så glad!

Men dagen har varit en av dom bättre skoldagarna på ett läänge (ja jag vet, vi har haft lov men ändå) och bara kände att jag var tvungen att skriva det här, så att alla ni kära läsare kan få veta det! Jag hoppas verkligen att ni också haft en strålande dag, och att den fortsätter så!

En fet & blöt kyss på er alla får ni här
för ni är ju ändå dom bästa bloggläsarna som finns, glöm icke det.
image110

puss&hej!

Kommentarer
Postat av: marre

Ja vädret idag har varit helt underbart:D:D

2008-02-25 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0