galafin.

Om jag ska på gala eller något sådant snart så vill jag ha denna fina klänningen:
image71

Och dessa skorna till:
image72
ja, just det, dessa skorna HAR JAG REDAN JU! :D Kostade 100 spänn på DinSko´s rea, helt underbaart!
________________________________________________________________________________________
Jag måste säga att jag inte har fått så hiimla många frågor än ( se mitt inlägg frågvis), och väntar med att svara på de få jag ha fått, tills jag får några fler! Jag veet, det kan vara lite svårt att få många frågor, när bara sisådär 5 personer känner till min blogg, men ni 5 får väl ligga i och fråga! ;D

Det var väl allt for now.
Nu är jag trötter och ska sova. Nattis.

Kommentarer
Postat av: sigrid

jaha, oj, såg detta inlägg nu! men du kan svara på frågan ändå! jag undrar faktiskt.. :)

2008-01-28 @ 18:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0