Turdagen.

I fredags, var nog min turdag. Vi var i Lund och shoppade lite, jag hittade ett par lee jeans för  ynka 400 kronor, och var överlycklig! Men sen när vi gick in en annan affär, så tutade det larmet. Jag blev skitnervös för om de skulle tro att jag hade snott något. men biträdet kom fram till mig och kollade vad jag hade i min kasse. Och på mina nyinköpta jeans satt fortfarande det larmet kvar. Det var därför deras larm tjöt. Så hon i affären sa till mig att gå tillbaka till affären där jag hade köpt jeansen, och be dom ta av larmet.
Så det gjorde jag. Och han i den affären bad så hemskt mycket om ursäkt och sa: "Du kan välja en tröja eller ett linne, som vi bjuder på."
Jag blev helt chockad. AAH! Jag fick välja precis vad jag ville i hela affären!! så jag valde en röd/blommig topp, kommer kanske bilder på den sen. Den kostade 400 kronor, men jag fick den GRATIS! Detta måste vara min turdag, den 4 januari, detta datum ska jag alltid komma ihåg som min turdag. Den dagen jag fick ett par lee jeans OCH en röd tröja för 400 KRONOR! Det är sinnes ju!
Bilder på jeansen och tröjan kommer senare. Så länge får ni njuta av dessa vackra tunikor:
image63
Tunika från French Connection, den blir din för endast 489 kronor. Så underbart söt den är!

image64
Och denna skjorttunika från Day Birger et Mikkelsen, skitsnygg helt enkelt. Ska önska mig dessa två i födelsedagspresent, även om det är typ ett halvår kvar...
de fina tunikorna finns på Nelly.se-checka in!

jaja, ha det bäst-gå på fest!


Kommentarer
Postat av: danieel

Tur du kan ha då! Fuskigt! :P

2008-01-06 @ 16:18:09
Postat av: annie

Sån tur har aldrig jag! snälla, lägg ut bilder på jeansen, vill se dom! Btw, var köpte du dom? (A) :)

2008-01-06 @ 16:19:28
Postat av: Beccsi

Jeansen köpte jag på Pavement i Lund :) Nej jag brukar heller aldrig ha sån tur, men nån gång ska det väl hända :P

2008-01-06 @ 16:22:03
URL: http://beccsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0