270 dresses.

Idag kom jag på att Addes och Lovisas födelsedagsfest redan är på fredag! :O Och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! Att jag har en klädkris kan man minst sagt säga... Men jag har i alla fall provat allt som jag skulle kunna tänka mig att ha på mig, så nu får ni säga vad ni tycker, det är upp till er alltså! ;) Jag skriver lite plus och minus om varje outfit också, så kan ni tycka till vilka ni gillar och inte gillar :D

Klänning nummer 1:
image199

image200
Min hemmasydda vita spetsklänning.
+  Den är så himlans söt!
- Den har lite konstig passform upptill, som ni kanske ser

Klänning nummer 2:
image201

image202
Det är samma som förra, fast med en bolero för att dölja upptill, eftersom jag inte gillade det :P
+ Slipper problemet upptill, men fortfarande söt!
- Inte skitsnyggt i verkligheten, och boleron passar inte så bra till spetsen


Klänning nummer 3:
image203

image204
Nyårsklänningen, tänkte att jag kanske borde använda den lite mer... Har iaf också sytt denna själv :)
+ Den sitter verkligen jättebra på mig, och den är så bekväm
- Kanske lite tråkigt med en svart klänning nu när det är vår? :S

Klänning nummer 4:

image205

image206

image207
Denna har jag också sytt själv haha! :P
+ Sjukt härlig är den att ha på sig och jag gillar broderierna jättemycket
- Inte så fin, man känner sig inte så uppklädd i den, utan den är ganska så vanlig, och den ser ut som en stor påse på mig haha :P


Klänning nummer 5:
image208

image209
Denna hade jag på avslutningsfesten i 9an.
+ Älskar fallet i den, och man känner sig fin i den
-  Kanske lite too much för nu på fredag, och urringningen är väldigt jobbig :P

Klänning nummer 6:
image210

image211
Detta är en t-shirt egentligen, men jag har aldrig haft den som klänning.
+ Väldigt vårig och fin, har aldrig haft den som klänning innan
- Jättekort, så jag måste typ dra ner den hela tiden haha :P Och inte så värst speciell heller, ingen festklänning direkt.


Det var alla outfits jag provade idag, har i och för sig fler klänningar men det är inga som passar till fredag.
Men sen är nästa problem vad jag ska ha för skor... jag valde ut dom paren jag skulle kunna tänka mig, klicka på dom små bilderna för att förstora :)
     
Alla skorna ser lite konstiga ut på bilderna, dom är mycket finare i verligheten! Men jag gillar dom två första paren mest tror jag :)

Och problemet är inte bara att välja klänning och skor, sen är det också vad jag ska ha för väska till!!! :O
Dessa har jag i alla fall valt ut so far:
 silvrig kuvertväska

 mörkblå miniväska

 mörkblå miniväska men med axelband

 glittrig/silvrig kuvertväska

och SEN är det vilka smycken jag ska ha!! Men det är inte så svårt, det svåraste är vilken klänning jag ska ha, så ni slipper se alla smycken också haha. :P

Men nu behöver jag verkligen er hjälp, SNÄLLA HJÄLP MIG med detta, säg vad ni tycker är snyggt, och ni får gärna ge olika outfits-förslag (ex den sjunde klänningen pasar jättebra ihop med dom gröna skorna och den svarta väskan)

Så bara brainstorma nu, kom med massa tips! Och om nån har kanske nån annan jättefin klänning att låna ut så får ni gärna göra det...(A) Eller typ en snygg bolero till klänning nummer 1, det hade varit perfekt! :)
Tack mina fina läsare på förhand! ;)<3

ps detta är det mest genomtänkta och genomarbetade inlägg jag någonsin skrivit, tog hela dagen haha, hoppas ni gillade det! Så släng iväg en kommentar, dom är gratis! ;D

Kommentarer
Postat av: isabelle

Jag gillade verkligen alla klänningarna, och var helt imponerad att du sytt nästan alla själv! duktig du är :D:D

2008-05-04 @ 00:40:54
Postat av: tilly

klänning 1 elr 5 tycker jag definitivt, med de vita spetsiga skorna till och en silvrig väska :) fast du kommer bli fin i vad som. :*

2008-05-04 @ 02:11:25
Postat av: Beccsi

åh! tack du! :D

2008-05-04 @ 23:54:03
URL: http://beccsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0