Denna torsdag.

Som skrivet, torsdag idag. Väldigt chill dag, här ska ni få se! Egen hårvård idag, rättade till det gula så nu e jag blå/vithårig istället, sen hade vi lite norska på svenskan (: Efter skolan stack jag hem till Axelälskling, och sen vid 7 drog jag hem till dauulbye, och här är jag nu! :)

Det är So You Think You Can Dance-finalen på tv just nu, men jag har egentligen inte tid att kolla på den, och inte heller sitta här heller... Jag har ju det förbannade styrketräningsprogrammet till idrotten, som jag måste göra! :( jag vill inteee! Rädda mig nån!


puss
for now <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

you should make more entries into your blog!

2008-08-04 @ 20:11:12
Postat av: Anonym

you should make more entries into your blog!

2008-08-04 @ 20:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0