helgen.

Såhär i efterhand kan jag konstatera att det lätt har varit den bästa helgen nånsin. Faktiskt. Helt sant. :D
Träffat folk, solat, festat och haft sjukt kul, och den 11e maj är inget datum man glömmer precis :)<3
Såhär såg jag ut i lördags när jag solade i trädgården hela dagen i princip.
image228   
Kläderna är helt enkelt ett linne från H&M, kjol som jag sytt om, och solbrillor från Ur&Penn I guess. Och frillan var lite sådär dagen-efter-snygg, men (...eftersom jag lovade henne att nämna det så) det är världens bästa tjej som gjorde den på mig, LOTTIE :D Hon är grym!  Som ni antagligen ser ;)
image231

Idag var det måndag igen i alla fall, och ja det var en helt vanlig måndag, fast vi blev lediga från matten, tjoho för det! Så när jag kom hem efter att Lottie total-svikit mig och Emilia, så egofotade jag lite. Ja jag hade tråkigt, okej? ;)
Ni kan väl kanske få se nån bild sen om ni har tur. Eller snarare otur kanske :S haha :P
pusspåer!<3 och på dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0