shitshitshitshit!

Idag, en helt vanlig och regnig måndagseftermiddag, så hände något helt otroligt. När jag kom hem efter att ha promeneret från busstationen i ösregnet, så såg jag ett grönt paket i brevlådan. Och jag tänkte att det var något fel, det kunde ju inte vara ett paket till mig! Liksom, varför skulle jag få paket? Men sen förstod jag hur allt hängde ihop. Jag hade vunnit den sockersöta Bohemicas bloggtävling! Jag var den nya ägaren till en jättegullig mobilväska :) Så glad jag blev! Detta gjorde verkligen min dag, jag skuttade upp och ner samtidigt som jag öppnade paketet haha! Så TACK så hemskt mycket Bohemica!
Bara kolla så fint inslagen den var och allt...
image237 image238
Och titta på den fina mobilväskan också!
 
image241

tacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktack Emelie! :)

Puss på er alla!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud vad kul att du vann den! Jag vill också ha en sån, dom är så söta! :)

2008-05-26 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0