slingor.

image225 image227
Today blev det slingor för min del gjorda av flickorna ovan, tack så mycket girls! Det blev jättebra! :D Tanken är ju att jag ska bli blond, och nu är det inte långt kvar ;)

Och ja, det märks att vi inte är dom med högst IQ direkt.... Dom bästa citaten från kvällen:
Rebecca: Jag får kolla på den där turken
Martina: Han är ingen turk, han är istanbulian
Rebecca: Marre, Istanbul är ju turkiets huvudstad duuh...
Martina: Ja det är det ju!!
Rebecca: Och vad var det för påhittat ord? Istanbulian? XD

Martina&Rebecca: Har du inte sett The Hills på Mtv nån gång, Lottie?
Lottie: Nää... Vad är det för nåt?
Rebecca: Typ så reality, dom följer nårra personer och hur dom lever och så
Lottie: Jaha, som I en annan del av Köping?

HAHAHAHAHA. Kanske lite för internt för folk att förstå, men om man vet vad The Hills är för nåt så dör man XD
Tack för en underba dag, och hoppas allt fixar sig med ditt hår marr :)<3

Kommentarer
Postat av: emilia

HAHAHA älskar the hills, men tror inte jag skulle gemföra det med en annan del av köping xD

2008-05-07 @ 15:53:30
Postat av: marre

Tack själv..:D ja det fixade ju sig.. det är bara jag som är ovan så det känns helt konstigt att ha håret såhär:P haha

2008-05-07 @ 20:37:08
Postat av: Marre

Gud vad kort mitt hår är!! haha måste klippa av lite snart:P

2008-05-07 @ 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0