When words aren´t enough.


image236

Nu har man blivit tillsagd att uppdatera bloggen, för det var ju ändå ett bra tag sen jag gjorde det. Men jag har inte haft tid eller ork att uppdatera, och inte heller vetat riktigt vad jag ska skriva. För just nu är allt så bra som det kan bli. Men ändå inte på något sätt. Jag vet att det är i sånna här situationer som jag borde vara stark, och hålla modet uppe för deras skull. Men hur lätt är det att vara stark när hela ens värld faller samman? Jag vet att man inte ska ta ut något i förskott, eller oroa sig innan man vet något, men just nu känns allt bara så hopplöst.

Det som håller mig uppe: 2 veckor idag :)<3



Kommentarer
Postat av: Emma

Naaj gumman, ingeting är hopplöst! allting håller precis på att lösa sig. Så småning om, vänta bara! På väg mot goda tider :)

2008-05-25 @ 21:46:07
URL: http://emmasvard.blogg.se
Postat av: tilda

beeeeccs, du är min stjärna, du kommer klara allt, och om du behöver mig så finns jag här dygnet runt

2008-06-01 @ 00:05:01
Postat av: tilda

förresten, så gör du och axel min dag varje gång jag ser er, älskar er tillsammans, ni är finast

2008-06-01 @ 00:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0